5 Utopený, nebo třetí klíč Dočasný plexus na pozemku
6 Jak byl kalený cín Nejlepší recenze
7 Wendigo, démon lesa. Lovecká hodina Nejlepší pro dospívající publikum
8 Kladivo čarodějnice Hodně krveprolití
9 Box ve tvaru srdce Nejočekávanější
10 Ledový polibek strachu Hra strachu pochází z dětství

Fanoušci čtení a lechtání nervů s atmosférickými scenériemi, intenzivní akcí a příběhem, který vzrušuje představivost, jsou dokonalými knihami v žánru hrůzy nebo mysticismu. V takových dílechzájmu uloženy na poslední stránky, protože je vždy zajímavé vědět, co je to a co se k čertu děje. Hrůzy často nesou psychologické podtóny, často strach, že strašidelní hrdinové pocházejí z dětství. Při čtení nočních můr můžete rozvíjet pozorování, intuici a dokonce i psychiku.

Možná, že knihy v hororovém žánru jsou jedním z nejlepších nástrojů pro umělecké ponoření se do světa strachu a zejména strachu, protože je to s knihou v ruce, kterou jste ponechali sami s vaší představivostí a nezávisle kreslili obrázky spiknutí ve vaší hlavě. Ještě většího doprovodu lze dosáhnout, pokud si přečtete hrůzy noci. Pro zjednodušení vyhledávání jsme vytvořili výběr nejlepších děsivých knih podle odhadů literárních zdrojů.

Top 10 nejlepších knih hororu

10 Ledový polibek strachu

Hra strachu pochází z dětství
Autor: Natalia Kalinina
Průměrná cena: 318 rub.
Hodnocení (2019): 4.2

Ruský detektiv v žánru mystiky vypráví o skupině lidí, kteří se skládají ze dvou nejlepších přátel (hororový spisovatel a fotograf), otce a syna a mladého mužského podnikatele, který se díky vůli osudu v jednom autobusu, který se rozpadne na prázdnou noční silnici a sleduje rady řidiče, jděte do nejbližší vesnice, abyste tam strávili noc v hotelu.

Poté, co se usadili v hotelu, jsou uvězněni, od nynějška se z toho nebudou moci dostat. Hrdinové každý nový den zažívají to, co by chtěli navždy zapomenout a smazat ze svých životopisů. V kalendářním roce 1983 telefonické spojení nezachytí, ale přijdou zprávy, ne jediná duše kromě nich, ale v jídelně každý den odchází někdo s čerstvým jídlem. Přidávají palivo do ohně a 5 hrobů se jmény nalezenými na hřbitově v blízkosti lesa. Celá hrůza je taková, že každý hrdina má svůj strach pocházející z dětství.

9 Box ve tvaru srdce

Nejočekávanější
Zaslal: Joe Hill
Průměrná cena: 210 rub.
Hodnocení (2019): 4.3

Kniha "Srdce-tvarovaný box" od Joe Hill, syn Stephena Kinga, byl rozhodnut, aby byl promítán před tím, než byl propuštěn, což z něj učinilo nejočekávanější vydání roku 2007. V příběhu, rocková hvězda Jude Coyne, 54 let, je v kreativní krizi při západu slunce. Jedním ze zálib hrdinů je sbírání okultních předmětů souvisejících například s čarodějnictvím.

Jude přes internet, se skepticismem, koupí kostým zesnulého, ke kterému je duch připojen, a teď dostane krabici ve tvaru srdce, po které začíná řada strašných událostí, protože duch má své vlastní pohledy na nového majitele spojené s minulými událostmi. Děj se drží v napětí, hodně pozornosti je věnováno zkušenostem hrdinů, jsou vzneseny motivy zranění dětí. I když byla většina knihy napsána v žánru mysticismu a hrůz a je plná krvavých tvrdých scén, byl zde také prostor pro milostnou linii.

8 Kladivo čarodějnice

Hodně krveprolití
Autor: Konstantin Obraztsov
Průměrná cena: 349 rub.
Hodnocení (2019): 4.3

Petere Večer. Vzdělaný, hezký 49letý muž náhle začne řetěz vražd. Bere životy žen, což z nich dělá nejvíc mučení.Je přesvědčen, že dělá správnou věc. Vedle mrtvých těl zabiják opustí svůj pas, aby usnadnil vymáhání práva ženám, a poselství s nápisem "čarodějnice", proti kterému mu dali přezdívku Inkvizitor.

Kniha je bohatá na epizody moderní moderny čarodějnic, kde se bezdůvodně krakují na děti, což způsobuje škody a ukládá kletby. Některé scény mohou děsivé čtenáře vyděsit, protože obsahují krveprolití. Autor nejlépe porazil scenérii, pracoval přes spiknutí k detailům, chronologii událostí, detailně představil postavy a vrhl se do atmosféry mysticismu. Mohou se dostat na stopu sériového vraha a chytit ho? Je možné ospravedlnit jeho činy?

7 Wendigo, démon lesa. Lovecká hodina

Nejlepší pro dospívající publikum
Autor: Edward Verkin
Průměrná cena: 190 rub.
Hodnocení (2019): 4.4

Wendigo - tvorové, kteří budou středem pozornosti v knize ruského autora Edwarda Verkina. Oni se podobají lidem, ale oni jsou monstrózně tenké, jejich oděvy jsou visí na nich s taškou, oni jsou špinaví, jak jestliže oni byli jen ven země, bílé vypoulené oči na kterém jejich žáci jsou stěží viditelní se objeví na jejich ostré lebce.

Zajímavé je, že příběh je na tváři plemene rotvajlerů. Kniha se rychle čte nejen díky slabé slabice, ale také díky malému objemu. Autor je lépe známý jako spisovatel pro dospívající publikum, protože v jeho dílech jsou často hlavními postavami děti. „Wendigo, démon lesa. Hodina lovu “bude nejlepším čtením v žánru mystiky pro večer.

6 Jak byl kalený cín

Nejlepší recenze
Autor: Alexander Schegolev
Průměrná cena: 150 rub.
Hodnocení (2019): 4.4

Jedna žena založila podzemní podnik. Místo jejího milence bylo vždy volné, protože někteří bývalí muži někde někde zmizeli. Kde? Stali se součástí jejího podnikání nebo spíše obětí. Dáma je demontuje a prodává. Připadá mi na vědomí nezákonné zásobování orgánů pro transplantologii, ale nebylo tam. Taková je děsivá pravda o krvavém „obchodě“, že prodej osoby je mnohem výhodnější než v celku.

Dáma z první lásky noci odřízne části těla mužů, v závislosti na přání zákazníka. Klienti jsou lidé, kteří mají ve společnosti vysoké postavení, jinak by si to prostě nemohli dovolit; zde a premiér a poslanec. Hrůza je, že podnikavá dáma pomáhá své dceři, která se zabývá podnikáním od 15 let, aby provozovala podnikání. Tato brutální kniha v hororovém žánru ruského spisovatele Alexandra Šchyogoleva učí bojovat o život, přizpůsobovat se i za těch nejtěžších okolností.

5 Utopený, nebo třetí klíč

Dočasný plexus na pozemku
Zaslal: Tatyana Korsakova
Průměrná cena: 290 rub.
Hodnocení (2019): 4.6

Aglaya, která přišla k babičce, přinese osud svým dlouholetým soudruhům, s nimiž je spojena událostmi propletenými s hroznou minulostí před sto lety. Děj se rozvine v plexu tří časových období: počátek a konec 20. století a začátek 21. století. Klidný rybník, nacházející se ve starém panství v ruské vesnici, po dobu 15 let skryl mechanickou sochu ve svých vodách, která byla populárně nazývána Sleeping Lady. Předtím zdobila zahradu a u jejích nohou se často nacházely mrtvoly žen.

Tatianě Korsakové se skvěle podařilo spojit několik žánrů najednou - jedná se o detektivní příběh a mystický a nenápadný milostný vztah, díky němuž je práce nejlepším čtenářským materiálem pro ženy, protože její objem je poměrně malý. "Utopil, nebo třetí klíč" způsobí, že budete pochybovat o všem a všem. Dynamický graf vám nedovolí uzavřít knihu, vcítíte se do hrdinů a vyřešíte s nimi mystické hádanky.

4 No a kyvadlo

Muž uvězněný
By: Edgar Allan Poe
Průměrná cena: 150 rub.
Hodnocení (2019): 4.7

Pokud jste fanouškem malých příběhů v hororovém žánru s příběhem, kde je člověk uvězněn, pak je kniha Edgara Allana Poea The Well a the Pendulum tou nejlepší volbou pro čtení. Události probíhají v temné komoře bez jediného paprsku světla. Od španělského inkvizičního vězně, vězně, který byl odsouzen k trestu smrti a spáchá jeho mučení a mučení, s nímž se setkal.

O mučení inkvizice, která byla vždy známá svou sofistikovaností, slyšeli snad všichni. Zde a hlavní postava, dokonce i ve 4 stěnách, může na každém kroku čekat na smrt, takže se chová velmi pečlivě. Komora se studnou uprostřed a ostré kyvadlo na stropě - sám vězeň si bude muset vybrat, od čeho by měl zemřít. Autor chce ukázat, že pokud je člověk naživu, spojí se na každé slámě, aby zachránil svůj život, dokonce i když věděl, že smrt je nevyhnutelná.

3 Mistr a Margarita

Klasická ruská literatura
Autor: Michail Bulgakov
Průměrná cena: 185 rub.
Hodnocení (2019): 4.8

Líbí se vám umělecká díla s láskou? Vážíte si krásné literární slabiky, která se rozzářila vtipnou ironií a intelektuálním humorem? Máte zájem o tajemství a hádanky? Pak je kniha „Mistr a Margarita“ Michail Bulgakov tou nejlepší volbou. Ona obrátí klišé myšlenky o dobrém a zlém. Woland se objeví v Moskvě, ďábel sám, ve společnosti barevné družiny: Azazello, kočka Hippo, upír Hella, a Koroviev-Fagot. Úloha zla v díle je však s větší pravděpodobností obsazena občany se svými hříšnými myšlenkami a činy, ale ne jako hosté světa temnoty.

Práce na vytvoření knihy začala ve dvacátých letech a trvala více než 10 let. V důsledku toho práce zůstala nedokončená. Nesmrtelný román mistra ruské literatury Michala Bulgakova, Mistra a Margarity, navzdory dlouhým zákazům vydávání, se však stále dočkal a zamiloval do celého světa.

2 Wii

Boj o dobro a zlo pro duši člověka
Autor: Nikolai Gogol
Průměrná cena: 591 rub.
Hodnocení (2019): 4.9

Putování ve tmě, 3 bursaks pod vedením Homa Brut přestane trávit noc na farmě staré čarodějnice. Aby se zachránil její život, Khoma zabije starou ženu, která se ukáže jako mladá nástěnná malba. V posledních minutách svého života požádá svého otce, aby splnil svou poslední vůli: „Najděte buršáka Khomu Bruta, nechte ho číst 3 noci v mé hříšné duši.“

Pokud milujete mystiku, kniha vás nakonec odtrhne od okamžiku, kdy se v církvi objeví démoni, zatímco čtou modlitbu za odcházející milenku, ďábly, rakev vzlétne, ikony padají, skleněné přestávky nutit číst dílo „Viy“ rusko-ukrajinského spisovatele Nikolaje Gogola: proč se zlo ve svatém místě cítí jako doma? Za fantastickými epizodami leží filozofické a někdy i náboženské podtóny, které vás nutí přemýšlet o svědomitosti, loajalitě ke zvolené cestě, o víře.

1 Pet hřbitov

Nejprodávanější
Přidal: Stephen King
Průměrná cena: 391 rub.
Hodnocení (2019): 5.0

Noční můra může do vašeho života v žádném případě proniknout. Rodina se přestěhuje do nového domova, ale nevědí, jaký druh mystika pro ně připravuje. Hřbitov pro domácí zvířata se nachází v blízkosti obydlí a za ním jsou pohřby kmene Mikmak, kde podle místních kol je ďábl obýván - Wendigo. Duchové, oživení zvířat, pronásledování některými lidmi ... Vaše srdce zamrzne, Stephen King vás bude cítit celou škálu pocitů: od soucitu k hrůze, která vyvolává krev.

Postavy jsou psány jasně, jsou neustále odhaleny z nečekané strany, je zajímavé je poznat, poznat jejich minulost. Tento hororový román je mnohými považován za nejlepší dílo autora a on sám opakovaně poznamenal, že považuje „Pet Cemetery“ za svou nejstrašnější knihu. Když přežijete události díla, uvidíte, že byste neměli být tak houževnatě drženi minulosti, měli byste být schopni je pustit a považovat minulé chyby za zkušenost a učit se lekci.

Populární hlas - jaká je nejlepší hororová kniha?
Hlasujeme!
Hlasů: 0