4 Pět jazyků lásky Nejlepší recenze
5 Drž mě pevně Na základě metody EFT
6 Ženy, které milují příliš mnoho To nejlepší na téma nadměrné lásky
7 Bojím se, že jsem s vámi Pomáhá rozpoznat destruktivní vztahy
8 Věrný a starostlivý manžel Védská psychologie
9 Psychologie přes Nejširší okruh řešených témat.
10 Jednej jako žena si myslí, že je muž O mužské vizi vztahů

Otázka vztahu mezi mužem a ženou byla vždy akutní. Když se podíváte do očí reality, uvidíme, že vytváření silných a produktivních vztahů je důležitým úkolem, který nepodléhá všem lidem. Doposud bylo provedeno mnoho vědeckého výzkumu, ale otázka milostných pocitů je i nadále relevantní. Z vědeckého hlediska je láska neurochemickým procesem v mozku. Látka jako fenylethylamin, působící jako lék, se vyrábí, ovlivňuje logická centra, takže se člověk cítí inspirovaný a šťastný.

Proč vám láska dává nejjasnější pocity a vede k depresi? Jak se chovat, aby se stal předmětem adorace? Jak udržet vztahy, pokud jsme odlišní lidé? Je možné spolu žít dlouhý a šťastný rodinný život? Jak přežít vztahovou krizi? Jak se vyhnout cizoložství? Užitečné tipy, praktická cvičení, školení - to vše lze nalézt v knihách, které jsme shromáždili v naší literatuře o psychologii vztahu mezi mužem a ženou.

10 Jednej jako žena si myslí, že je muž

O mužské vizi vztahů
Přidal: Steve Harvey
Hodnocení (2018): 4.2

Svědčivý a fascinující příběh - v příštím mistrovském díle Steve Harvey. Americký televizní hostitel a komik v roce 2009 publikovali knihu „Chovejte se jako žena, myslet jako člověk“ a od té doby se změnila z bestselleru na klasiku genderových psychoanalytiků. Autor věří, že 3 věci, které jsou pro každého člověka nezbytné, jsou loajalita, podpora a intimita. V jaké formě se ženy poučí z této příručky.

Také, autor sdílet tajemství: Kteří muži jsou lepší zvolit? Co je láska, intimita a závazek v porozumění lidem? Co je příčinou mužského cizoložství a jak jim zabránit? Jaká slova děsí muže? Užitečné budou techniky "90 dnů", které k vám budou přinášet uctivý postoj a "5 otázek", určujících závažnost jeho záměrů. Jedinou nevýhodou knihy, založené na recenzích, je nedostatek osobního přístupu: autor popisuje všechny muže obecně.

9 Psychologie přes

Nejširší okruh řešených témat.
Autor: Pavel Zygmantovich
Hodnocení (2018): 4.3

Autorem knihy byl rodinný psycholog, který má více než patnáct let odborné praxe, hostitele blogu a účastníka televizního projektu Psychologie stánek s jídlem - Pavel Zygmantovich. Manuál je opatřen ilustracemi a napsán živým, nezapomenutelným stylem, s mnoha příklady z reálného života. Autor má kategorický pohled na klišovou psychologii. Existuje mnoho otázek, které je třeba diskutovat, soudě podle recenzí, je to kniha s nejširším rozsahem témat o vztazích mezi mužem a ženou.

Pavel Zygmantovich dává odpovědi na nejnaléhavější otázky: Jak se dostat z osamělosti, ale ne dostat se do destruktivních vztahů? Musí žena podněcovat člověka, aby jednal? Jak býtpokud na stejném území žijí dvě silné osobnosti? Může být soužití v rodině? Kdy se může a má rozvést a jak přežít? A to není celý seznam zkoumaných otázek.

8 Věrný a starostlivý manžel

Védská psychologie
Zaslal: Satya Das
Hodnocení (2018): 4.3

Stále více žen je v manželství nešťastných a kniha „Věrný a starostlivý manžel“ odhaluje tajemství šťastného rodinného života. Satya Das je pseudonymem védského psychologa a filosofa Sergeje Jakovleva, známého v Evropě a CIS pro své přednášky a semináře, a mistrovské kurzy o védských tématech. Uzdravení těla a duše prostřednictvím harmonie je základním principem podporovaným védským náboženstvím.

Kniha varuje ženy před běžnými chybami ve vztazích, zaměřuje se na hodnoty rodiny. Pozornost autora se netýkala pouze legalizovaných manželství, ale i civilních. Jak vést člověka, aby se rozhodl oženit a jaká by měla být svatba - autoritativní odborník na tyto otázky také sdílel tajemství. Doporučuje se pro čtení mladých dívek, které vstupují do vztahů s muži, nevědí, co povedou. Bude užitečné studovat pro začátečníky v oblasti rodinné psychologie.

7 Bojím se, že jsem s vámi

Pomáhá rozpoznat destruktivní vztahy
Přidal: Tanya Tank
Hodnocení (2018): 4.4

Kniha je založena na skutečných příbězích vlastněných Tanne Tank, populární autor nejlepšího blogu o "nezdravých" vztazích mezi mužem a ženou. Zpočátku, publikace získala popularitu v elektronické podobě, ale dnes je kniha představena publiku v klasické tištěné verzi. Manuál vypráví o abyuzerov, zvrácených narcisech, destruktivních vztazích a co mohou vést. Ano, kniha má terminologii, která není známá všem, ale autor se obtěžoval vysvětlit jejich význam v jednoduchém jazyce.

Čtenář je vyzván, aby detailně zvážil portrét typického sadistu, aby rozdělil každou etapu jeho scénáře, jak přilákat oběť do pasti, jako je osm, a jak se dostat z nefunkčních vztahů. Autor často odkazuje na práci autoritativních psychoanalytiků a dokonce cituje beletrii. V recenzích je často psáno, že ti, kteří čtou knihu, získávají sílu uniknout z morálního a domácího násilí.

6 Ženy, které milují příliš mnoho

To nejlepší na téma nadměrné lásky
Zaslal: Robin Norwood
Hodnocení (2018): 4.5

Autor psychologických bestsellerů Robin Norwood ve své knize „Ženy, které milují příliš mnoho“ zkoumá vztahy, v nichž se láska stala příčinou utrpení - především ženy. Posedlost osobě, která se nevrací, je přinejmenším způsobena biochemickými procesy, zvanými „láska“, což v osobě vyvolává strach ze ztráty předmětu zbožňování. Ve snaze získat lásku na oplátku se žena snaží dát člověku co nejvíce lásky a proměnit se v obsedantní ženu, která miluje příliš mnoho. Takové ženy vždy ospravedlňují špatnou náladu, bezcitnost svého muže.

Kniha poskytne odpovědi na otázky: Proč žena aktivně hledá milujícího muže a setkává se s sobeckým a necitlivým? Proč je často těžké dostat se z takového vztahu? Jak si pomoci a odnaučit si vnímat lásku jako závislost? Kniha osvícuje lehkou slabiku, skutečné příklady a zajímavou prezentaci vědeckých termínů.

5 Drž mě pevně

Na základě metody EFT
Zaslal sue johnson
Hodnocení (2018): 4.7

Sue Johnson je vedoucí centra v Kanadě, která studuje emocionálně zaměřenou terapii a profesor klinické psychologie v Ottawě. Ona je odhodlána pomáhat párům udržet jejich jednotu a najít štěstí v každé jiné společnosti. Tuto knihu napsala Sue Johnsonová právě v duchu vlastní autorské metody. Manuál bude užitečný pro lidi, kteří chtějí pracovat na vztazích, stejně jako pro ty, kteří prožívají krizi vztahů, jsou v neustálých sporech.

Průvodce má tři části. První, věnovaná výzkumným údajům, vysvětluje pojem "láska"; jak a proč zmizí. Druhý– zvažuje EFT (terapie manželského života), kterou autor studuje od roku 1988. Jedná se o 7 variant dialogů, které budou relevantní v období, kdy dojde k neshodě v páru. A třetí část – vysvětluje význam a sílu lásky, protože tvoří člověka. V ruštině byla kniha nedávno publikována.

4 Pět jazyků lásky

Nejlepší recenze
Přidal: Gary Chapman
Hodnocení (2018): 4.7

Populární vědecká kniha o tom, jak vyjádřit pocity. S jeho pomocí se člověk může naučit projevovat něhu a laskavost, stejně jako hlavní pocit ve vztahu ke společníkovi / společníkovi života - lásce. Americký pastor, Ph.D. Gary Chapman pomáhá naplnit svůj vlastní život smyslem. Autor si je jistý: vyjádřit lásku, můžete počítat s vzájemností. Navrhuje se proměnit šedé dny v páru při výměně milostných zpráv, vyjádřených 5 způsoby: slovy, dary, pomocí, dotyky a společně stráveným časem.

Oběh knihy přesahuje 2 miliony kopií. Je již čtena ve 34 jazycích, včetně hindštiny a arabštiny. Psychologické podtóny jsou kombinovány se živými příklady ze života skutečných párů. Dávat lásku je hlavním principem propagovaným autorem. Mnoho lidí najde vývod ve vakuu osamělosti. Kniha se často objevuje v hodnocení literatury o psychologii vztahů, shromažďuje nejlepší recenze.

3 Paradox vášně

Řeší problémy disharmonických vztahů
By: Dean Delice, Cassandra Phillipsová
Hodnocení (2018): 4.8

Autoři jsou praktikující psycholog s mnohaletými zkušenostmi a novinář, který se rozhodl profesionálně se podívat na vztah mezi lidmi, v nichž člověk miluje, a druhý mu dovoluje milovat. Nerovnost v lásce, břemeno moci, syndrom nejistoty, bolest - to vše jsou příznaky paradoxu vášně. Psycholog si je jist, že v každém páru existují dvě role - „silné“ a „slabé“, zatímco partneři mohou tyto role neustále měnit proti své vůli.

Jako příklad jsou vzaty skutečné příběhy párů, kteří se na psychoterapeuta obrátili, na základě svých problémů se autoři zabývají problémy disharmonických vztahů a snaží se navrhnout, jak v této situaci správně jednat. Mimochodem, na konci knihy čtenář zjistí, jak příběhy hrdinů skončily. První část představí nesprávný model chování, který provokuje nerovnost partnerů. Ten druhý ukáže, jak dosáhnout stejného a silného vztahu.

2 Právo na "doleva"

Nejprodávanější
Od: Esther Perel
Hodnocení (2018): 4.9

Kniha bude zajímavá pro lidi, kteří zažili zradu ze strany milovaného člověka. V párech, a to jak v manželství, tak ne, často existují otázky loajality a žárlivosti - je to o nich a v knize je to řečeno. Tento manuál je o povaze, příčinách, motivech cizoložství. Diskutuje o problémech žárlivosti a zrady, pomsty a nenávisti; otázky důvěrnosti a utajení.

V knize se autor, jeden z nejlepších psychoterapeutů v Belgii, často opírá o četné příklady z vlastní lékařské praxe. Názor specialisty ve spojení s lehkou slabikou dokládá, že autorův přístup k prezentaci obtížných situací a způsobů z nich je velmi praktický. Kniha byla přeložena do 16 jazyků a stala se bestsellerem světové třídy; podle Esquire USA je uznáván jako nejlepší kniha roku 2017. Příručka bude užitečná nejen pro lidi, kteří studují psychologii vztahu mezi mužem a ženou, ale také pro všechny, kteří se změnili.

1 7 principů šťastného manželství nebo emocionální inteligence v lásce

Na základě vědecko-výzkumného projektu "Laboratoř lásky"
Poslal: John Gottman
Hodnocení (2018): 5.0

Slavné vydání pokrývá témata, která se dříve nebo později dotknou jakéhokoli manželského páru. Pro psaní tohoto průvodce měl autor vědecký základ. Výzkum je založen na pozorování rodinného života 700 párů v průběhu 14 let, kteří se podíleli na projektu „Laboratoř lásky“. Kniha obsahuje přibližný model chování v konfliktních situacích zahrnujících sexuální život, finance, život a narození prvního dítěte.

Autor, jehož knihy jsou rozebrány pro citace, je jedním z nejlepších amerických psychoterapeutů, zakladatelem Institutu Seattlu Gottmana, Johna Gottmana.On identifikuje čtyři hlavní důvody pro rozvod, který být oddaný sekcím v knize: “kritika”, “pohrdání”, “ochranná reakce” a “zeď”. Navíc přiměřeně ničí stereotypní výroky, odhaluje tajemství šťastných párů, nabízí cvičení a předávání testů ke konsolidaci informací v praxi.

Populární hlas - jaká je nejlepší kniha o psychologii vztahů?
Hlasujeme!
Hlasů: 6